Så rädd att du ska göra misstag så att jag ser allt i svart och vitt

När en förflyttas från en verklighet till en annan. När en går från att inte känna alls till att känna allt. Han gick vidare snabbare än jag kunnat ana och kanske fanns de innan vi ens var över. Jag vet inte och alla frågor börjar komma nu. 

Jag brukade skriva meterlånga brev om allt som kändes men jag lovade mig själv att inga fler brev skulle skrivas, jag ältar så lätt och har svårt att släppa taget när en ständigt kan gå tillbaka och läsa om allt som var och hur allt kändes då. 

Jag känner igen den här bekanta höstiga ångestkänslan. Den bekanta doften av höst och ångest i näsan alla gånger jag försökt att gå ifrån allt som känns jobbigt. Det gick inte den här gången och jag vet inte om det gått någon annan gång någon annanstans heller.


Kommentarer
Postat av: Daniella

du är välkommen ner till gbg om du behöver en helg iväg <3

Svar: Tack fina! Du är välkommen hit med, any time! Vi borde ses snart ❤️
s

2017-09-10 @ 13:05:05
URL: http://www.daniellachanelle.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide © Design av