Väger mer är någonsin men är sjukare än någonsin

68,9 kilo visade vågen imorse. Såg precis att jag vägde 72 kilo senast jag skrev. Var upp i 74 och vände och är på väg ner nu. Det går för sakta och jag mår så dåligt. Varvar att inte äta alls med att äta massvis och kräkas eller äta massor och inte kräkas. Det är bara här jag kan vara helt ärlig. Jag vill inte vara fet och jag vill inte att mitt mående och mitt liv ska kretsa kring min vikt och hur jag ser ut. Jag har försökt det senaste året nu att gå ner i vikt på ett "hälsosamt" sätt och det går inte. Så jag har gått tillbaka till de metoder jag kan och som jag vet fungerar för jag klarar inte av att vara i den här kroppen längre. 


Jag har gjort upp en plan på hur min viktnedgång ska se ut och vad jag behöver göra för att klara den. Ni vet när man känner i hjärtat att man verkligen kommer att lyckas för att man verkligen bestämt sig? Så känns det nu, det finns ingen återvändo. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide © Design av