Det finns alltid ett varför. Det finns alltid en anledning till att vi hamnar där vi hamnar.

Jag tror verkligen att det är så men jag tänker sällan på det. På hur allt började och varför just jag hamnade här. Var det min trassliga barndom och mitt behov av att behöva ta kontroll över något när det fanns så mycket annat i mitt liv som jag inte kunde kontrollera? Började det som ett rop på hjälp, att jag behövde att någon skulle se hur dåligt jag egentligen mådde? Eller var det ännu en sak som jag behövde vara duktig på? Var det på grund av att jag har beroendegener i min familj och detta var mitt beroende att drabbas av? Jag vet inte varför.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide © Design av