Jag känner massvis och du känner ingenting

Jag vill kunna skriva igen. Få ner saker som känns på ett papper. Det har liksom tagit stopp och hur mycket jag än försöker så skrivs inga ord ner. Att skriva har alltid varit mitt sätt att ventilera, bearbeta och tömma huvudet på. Nu när det inte går är allt kaos. Jag är kaos. 

Jag såg Erik igår. För första gången på flera år. Vi var ut på samma ställe. Han satt vid ett bord med sina vänner och jag stirrade. Kunde inte slita blicken ifrån honom. Jag vet inte om han såg mig, men jag såg honom och allt kom tillbaka. Alla minnen och känslor jag försökt att glömma ramlade ner i huvudet på mig och jag kan inte stå, kan inte andas. 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Är han fortfarande tillsammans med den där tjejen?

Svar: Ja jag tror det
s

2015-09-07 @ 10:37:18
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide © Design av