Alkohol = kalorier

Jag fick en väldigt klok kommentar här i bloggen för några dagar sedan om att det kanske är så att jag inte går ner i vikt eftersom jag dricker så mycket alkohol och att man någonstans förnekar för sig själv att alkohol är kalorier och att man faktiskt kan gå upp i vikt av det också, alkohol är inte vatten. Även om jag såklart vetat detta tidigare så är det just så det varit för mig. Jag har förnekat att det innehåller kalorier. Efter detta började jag räkna med all alkohol jag drack i mitt intag och jag försöker att inte hamna över 1000 kalorier. Äntligen börjar det hända saker på vågen igen.


Tack .





Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Svar: Jag vet att du tycker det men du är cirka den enda. Även fast det räknas 110% att du tycker det såklart <3

Svar: Jag är helt säker på att jag inte är den enda <3
s

2015-09-12 @ 10:49:32
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Daniella 🌙

Plus vill ha alkoholen på bilden, perfekt i kaffe ju.

Svar: Åh, jag ska testa det
s

2015-09-12 @ 10:50:03
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide © Design av