After the storm

Förlåt att jag bombarderar bloggen med "hejjagmårsådåligtinlägg". Sanningen är att jag inte har någon annan att prata med om sånt här och när jag skriver här känns det lite som att jag ändå får ventilera det. 

Min bror är inneboende hos mig och jag är inte van alls att bo med någon. Jag behöver bryta ihop, bli full, gråta. Jag känner att det är på väg hela tiden men det bara byggs på eftersom att jag aldrig kan släppa ut det. Han är hemma hela tiden och jag behöver vara ensam. Vill inte att han ska se mig såhär. 

Jag vill prata med D. Jag vet inte om jag kan prata med honom men om det finns någon jag kan prata med så är de honom. Jag är inte så bra på att prata.

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Förlåt att jag är en så värdelös vän just nu.

Svar: Du är ingen värdelös vän. Du har fullt upp med ditt eget och jag förstår det <3
s

2015-09-13 @ 16:10:58
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide © Design av