Viktnedgång planering

Såhär ser planen för min viktnedgång ut. Jag kommer successivt att sänka kaloriintaget och ett så lågt intag är inget jag rekommenderar någon annan. Jag kommer även att lägga till styrketräning efter första månaden. 



Fetter:
Nötter
Avokado
Kokosolja
Olivolja
Rapsolja

Kolhydrater:
Fullkornspasta
Grovt fullkornsbröd med hela frön
Havregryn
Råris
Fullkornsris
Quinoa
Bönor
Linser

Protein:
Kvarg
Sojakött
Bönor
Linser
Ägg

Exempel på frukost:
Omelett(går att variera otroligt mycket)
Äggröra och knäckebröd
Knäckebröd med kokt ägg och skivad avokado
Bananpannkakor
Smoothies
Chiapudding

Exempel på mellis:
Kvarg
Nötter
Frukt
Kokta ägg
Riskakor
Avokado

Exempel på lunch/middag(äter aldrig lunch):
Halloumisallad
Bananpannkakor
Broccoligratäng
Broccolipaj
Blomkålsmos, falafel och svampsås
Böngrytor
Soyafärssås och sojapasta(mycket protein)! 
Soppor
Morotsstroganoff och ris
Grönsakswook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide © Design av