More than words

Han har haft sex med någon annan. Vi är inte tillsammans, har aldrig gett varandra några löften. Ändå är jag så otroligt sårad. Han säger att han ångrar det och att han aldrig kommer att göra det igen. Berättar att det känns som en sten lyfts från hans hjärta när han berättat detta för mig. Han har dåligt samvete.

Vill tycka synd om mig själv och döva med alkohol. Jag har druckit 9 dagar i sträck. Är nykter nu, dövar ångesten genom att städa. Har städat i 8 timmar. Finns snart inget kvar att göra och jag känner paniken stiga. Både vill och inte vill vara full..

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Om fylla är det snällaste ångestdämpande alternativet så får det väl ändå vara okej? <3

Svar: Ja så är det väl. Dock är det frustrerande och jobbigt att vilja vara/att vara full hela tiden 💕
s

2015-07-04 @ 21:03:39
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide © Design av