2015

Här kommer en lista med saker jag ska uppnå eller sätt jag ska vara på under det här året. Jag vill kalla de mål eller sätt att leva, inte löften. Jag hatar löften.

○ Dricka mer vatten
○ Bli duktigare på att tvätta av sminket på kvällarna 
○ Börja träna regelbundet 
○ Få in bättre matrutiner 
○ Minska mitt alkoholintag
○ Sluta röka 
○ Göra min första tatuering 
○ Bli duktigare på att spara pengar 
○ Göra en "händelseburk" där jag sparar alla bra händelser som kommer under året
○ Göra något varje dag som tar mig närmare mina mål (viktnedgång)
○ Ha minst en mobil-/data/tvfri timme/dag
○ Ge mig själv mer egentid 
○ Vara trevlig mot främlingar 
○ Vara anledningen till att någon annan ler, varje dag
○ Skratta vid varje tillfälle jag får 
○ Vara tacksam för allt jag har
○ Följa mitt hjärta 
○ Le, alltid
○ Men även tillåta mig själv att vara ledsen 
○ Läsa fler böcker
○ Komma ihåg att ensamhet är bra ibland 
○ Känna känslor direkt när de kommer istället för att försöka stöta bort de så länge det går
○ Vårda relationerna med de människor jag har i mitt liv, inte ta för givet att de alltid kommer att finnas där
○ Försöka att lägga gamla saker bakom mig och gå vidare 


Kommentarer
Postat av: Pssst... If you can dream it, you can do it.

Det låter som väldigt bra mål! Jag hatar också löften, speciellt nyårslöften. Blä

2015-01-13 @ 05:03:12
URL: http://pssst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide © Design av