Ensamheten kan vara underbar, när den är självvald

Jag behöver något som skingrar mina tankar. Något som får mig att inte tänka på honom. Hur har jag gjort i liknande situationer tidigare? Jo, grävt ner mig i både jobb och viktnedgång. På jobbet vill jag absolut inte vara en minut längre än nödvändigt just nu eftersom att jag är tvungen att se och prata med honom varje dag.

Istället tänker jag fokusera på viktnedgång till hundra procent denna gång. Jag ska visa honom vad han går miste om. 

Jag vill inte bli ett benrangel den här gången. Lite smalare och mycket tajtare. Ni kommer antagligen att få läsa en hel del om allt detta här ett tag framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide © Design av