Du kan skratta och låtsas som ingenting. Men jag vet allt om dig för du har varit min.

Ni vet då allt bara känns för mycket, känns för jobbigt och en tar till allt för att slippa känna. Den enda jag kan prata med är han, men ändå kan jag inte prata med honom. Han sa att han skulle finnas, att jag kunde ringa. Men magkänslan säger att jag inte kan. Han sa att vi kunde vara vänner men ändå tar han avstånd. Är det då konstigt att jag inte vill prata med honom? Jag vet ingenting. Jag vill ringa honom. Skrika att jag hatar honom, att jag älskar honom, att jag vill ha honom, att jag behöver honom. Men det är som att en mental spärr stoppar mig. 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Skulle sms fungera, kanske? Då kan du ju planera vad du vill säga utan att bli avbruten <3

Svar: Jo det är klart att det funkar. Dock vet jag inte vad jag ska eller vill säga. Han sa att vi kan vara vänner men det är inte direkt det han visar. Jag vill trycka upp i ansiktet på honom att jag inte vill vara hans vän heller för jag behöver inte vänner som honom... Gaaaaah jag vet inte 💕
s

2015-08-18 @ 14:06:19
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide © Design av