Ben - önskan och verklighet

Jag önskar att mina ben kunde se ut lite mer såhär när jag står vanligt. Det gör de inte. Såhär ser de ut när jag ligger ner och håller upp dom. Jag vet att det inte hjälper att önska, det hjälper inte att hoppas på viktnedgång. Det är något man faktiskt måste göra. 

Funderar på svältdiet. Det verkar vara det enda som fungerar för mig. Jag är en "allt- eller ingetperson". Jag svälter eller hetsar. Thats it. Ju snabbare jag accepterar det, desto snabbare kommer jag att kunna gå ner i vikt igen. Det här med att äta normalt träna fungerar liksom inte. Jag har försökt tusen gånger och det har aldrig fungerat. 




Kommentarer
Postat av: Elin

Dina ben är fina där och tror absolut INTE att dom är tjocka när du står vanligt heller! Hjärnspöken. <3

2015-08-21 @ 13:56:16
URL: http://simpleway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide © Design av