vad är det för fel i att älska det man har?

eller det man hade?

vad jag gör när jag inte kan sova? stalkar eriks facebook (vi är inte vänner). han har bytt profilbild efter ett och ett halvt år. det är så han ser ut nu. ett tätare och något större skägg, inget leende. något saknas i ögonen, något som fanns där förut men som inte längre finns kvar. och jag bröt ihop. fick is i hjärtat. kämpar emot tårarna. läser alla sparade utkast i smskonversationen jag aldrig skickat, med ord jag velat sagt. fortfarande vill säga. jag vill att han ska förstå hur mycket jag saknar honom och hur ont det gör. det gör verkligen obeskrivligt jävla ont. men det gör ännu ondare när orden inte kan räcka till för att laga eller ta tillbaka.

varför kan jag inte gå vidare och glömma? det har snart gått ett år nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide © Design av