i like to be alone but i hate being lonely

Ikväll känner jag mig som en av de mest ensamma människor i världen. Ibland slår det mig hur ensam jag faktiskt är. Här ska ni få veta något om mig jag aldrig berättat för någon. Jag är full sex kvällar i veckan av sju. patetiskt, jag vet. just nu vet jag inget annat. Jag vet inte hur jag ska hantera mitt mående på annat sätt. gråter, dricker, gråter lite till och tycker synd om mig själv. Erik, var är han? det var han som brukade finnas där i alla lägen. även när jag mådde bra och behövde någon att skratta men han var också den som fanns där när jag låg på golvet, grät, skrek och klöste som att det fanns något där inne som behövde komma ut. Jag hatar honom honom för att han valde att gå till slut men jag förstår honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide © Design av