08:25

att inte gå ner mer i vikt är svårt när man bor ensam. här finns ingen som tjatar om att jag ska äta. trots att jag det senaste halvåret bott hos min syster där det alltid funnits apmycket mat i kylen och alltid någon som tjatade så har jag nästan gått ner 10 kilo sen i höstas.

jag tycker absolut inte att jag väger mycket. jag är smaltjock. jag har en sådan kropp som man får när man går ner i vikt genom att äta på tok för lite och inte träna alls. musklerna är borta och fettet sitter kvar. jag har alltså en hyffsat smal kropp med dallret kvar..

Kommentarer
Postat av: bulldozer.blogg.se

Var rädd om dig, fina du <3

Svar: tack fining! <3
sun.

2014-03-06 @ 07:16:55
URL: http://bulldozer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide © Design av