svaga hjärtan förlåter så lätt.

jag vet inte vilka ni är som läser längre. om det är någon som varit med ett tag så vet ni att jag alltid varit den som flyr. när allt blir för mycket, som det alltid blir till slut så lämnar jag allt, flyttar och börjar om på nytt. jag har bott här i snart ett år nu och jag vill fly igen. egentligen ville jag det för länge sen, jag ville aldrig ens stanna här. den som fick mig att stå kvar var erik. och erik finns inte längre. han är en av anledningarna till att jag vill härifrån. jag har för många plågsamma minnen här. den här gången är problemet att jag inte vet var jag ska ta vägen. jag har inget som drar mig åt något håll. 
 
rotlös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide © Design av