om vi hörde ihop som inga andra, vi kanske till och med var gjorda för varandra.

jag hörde glassbilen idag. minnen jag förtränkt börjar att komma tillbaka. så många gånger som vi jagat den. stått där alldelses för länge med beslutsångest över vad vi skulle köpa. det slutade alltid med att vi köpte nästan allt. det här kanske låter som ett gulligt barndomsminne. det är det inte. det här var jag och vincent förra sommaren, det var ett år sedan. så jävla många minnen som börjar komma ikapp som jag inte mindes tidigare.

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Åh, jag visste inte ens att glassbilen fanns fortfarande...

2014-07-21 @ 14:37:28
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide © Design av