at the end, rock 'n roll will save us all.

förresten så är jag full, ikväll igen. har varit full hela helgen. nästintill varje gång jag skriver här så är jag full. när jag inte dricker kan jag inte prata, inte skriva, jag kan inte göra nånting. jag är handlingsförlamad. jag är nog full oftare än vad jag är nykter. de enda gångerna jag inte dricker är när jag är på jobbet. vilket leder till att jag håller mig mest för mig själv, drar mig undan. det funkar ju inte riktigt när man bossar över ett rätt stort gäng. jag har aldrig varit så när jag varit nykter tidigare. vet inte vad som hänt/händer med mig. jag vet inte vem jag var förrut, inte vem jag är nu och inte vem jag är påväg att bli. jag vill bara skrika rakt ut att jag inte vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide © Design av