jag vet inte ens om nån läser här längre.

det är och har alltid varit en ätstörningsblogg till störst del. jag har skrivit om mina kamper, att slitas mellan att kämpa för att gå ner i vikt och att vara frisk. jag har velat uppnå saker som inte kan uppnås tillsammans. men ätstörningarna är inte en så stor del av mitt liv längre. jag mår okej. jag räknar inga kalorier, väger mig inte varje dag, äter när jag är hungrig, förbjuder mig inte att äta vissa saker eller vid vissa tillfällen.

det jag menar är att det här är anledningen till att jag knappt skriver här längre. kanske borde jag hitta något mer att skriva om, försöka byta riktning lite.

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

vi är ju intresserade av dig , inte av din vikt. kram

Svar: <3
sun.

2014-02-23 @ 12:55:18
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: bulldozer.blogg.se

Håller med ovanstående. Allt du skriver är intressant eftersom det ju kommer ifrån DIG! Kram

2014-02-24 @ 01:41:25
URL: http://bulldozer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide © Design av