jag har letat, men jag hittar dig inte idag

jag hatar att jag alltid faller tillbaka i samma mönster. jag litar på någon, får äta upp det efteråt, hatar hela mänskligheten ett tag, litar på någon igen. och så går det runt, har gjort hela mitt liv. idag verkligen hatar jag allt. det här är en sån dag då ni vet man vill skrika rakt ut att alla är fittor som kan dra åt helvete. 
 
jag vill gråta och skrika men får liksom inte ut nånting. jag är som en behållare som redan är överfull och jag kommer snart att explodera. vad händer då? är det dags för en ny totalt självdestruktiv period i brist på livslust? jag vet inte. jag vet fan ingenting. 
 
ja, de kanske gjorde intryck, fastnade och slog rot. men jag ska fan ta min jävla spade, gräva upp dom och kasta dom åt helvete. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide © Design av