24 timmar

har fortfarande sådan ångest över mackorna igår. jag har varit hemma själv hela kvällen men istället för att äta eller supa mig full som jag skulle gjort i vanliga fall så har jag varit ute och gått i över en timme. ligger i sängen nu och kommer inte att äta eller dricka något. trots att jag mår skit och verkligen skulle vilja dricka alkohol just nu så kan jag inte när jag tänker på alla kalorier.

sedan i söndags har jag ätit: 400 gram vindruvor och två varma mackor. på fyra dagar alltså. Jag vet att det är extremt lite men ändå får jag ångest för att jag vet att jag kunde klarat mig utan det och att jag kunde gjort det bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide © Design av