alltid på väg någonstans.

Jag behöver förnyelse, igen. Det har alltid varit så för mig; nya städar, nya människor, nya telefonnummer, nya låtar att lyssna på, nya frisyrer, nya kläder, nya dansgolv och alltid för mycket destruktivitet. Egentligen vet jag inte ens själv vad det är jag flyr ifrån. Kanske gillar jag inte den jag är, kanske har jag för mycket tunga saker i ryggsäcken som jag helt enkelt inte orkar bära med mig längre. Hur trött jag än är på det här zigenarlivet så vill jag dra igen. Jag vill byta hud.
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej fina du! Jag överlever väl. Det var ett tag sedan du bloggade! Kram på dig. <3

2013-10-11 @ 18:14:07
URL: http://simpleway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide © Design av