inte ens jag står ut med mig själv.

idag gör hela min kropp obeskrivligt ont. det känns som att någon kört över mig med en ångvält. varje milimeter av min trettiosexgradiga hud ömmar. varje skelettdel skaver mot varandra i ren depseration för att hitta en väg ut. jag vet att det känns såhär för att jag inte ätit speciellt mycket de senaste dagarna. ni vet han, tony. jag äter inte ens när jag är med honom längre. det roliga är att de senaste dagarna har jag försökt fokusera på att äta bättre och nyttigare mat, inte mindre. men ändå så blir det så. ska försöka äta lite mer idag, kommer inte palla att jobba annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide © Design av