tvåtusenfjorton

det är snart ett nytt år, en ny början, en chans att börja om. jag är jävligt envis bara jag vill och den här gången tänker jag få allt att fungera. jag tänker kämpa, klättra, dra mig upp. jag tänker hitta mig själv igen, även om jag inte riktigt är säker på att den människa jag brukade vara finns kvar. jag har förändrats på så många olika sätt trots att jag inte ville. men kanske är det så att vi inte kan styra över vilka vi blir. jag vill inte vara den jag är idag och jag tänker bli något bättre. någon andra kan fästa sig vid, älska. någon som lämnar avtryck innanför revben. jag vill vara någon jag själv kan älska.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide © Design av