jag vill se frisk och gnistrande ut

det sägs att kvinnor börjar tappa vikt uppifrån och sedan går det neråt. det stämmer rätt bra på mig. i början när jag går ner i vikt så syns det i ansiktet och över bröstkorgen. sist minskar höfter, mage och ben. idag fick jag en kommentar om att man ser i mitt ansikte att jag inte mår bra. kindbenen börjar synas mer, hyn är blek tillsammans med mörka ringar under ögonen och har inte heller någon gnista kvar i ögonen. det är följderna av att äta och sova för lite. börjar samtidigt känna att jag inte vill förlora mer former än såhär. jag vet så väl att när jag kommer in i att äta väldigt lite så är det svårt att komma ur det. ändå är jag så dum och sätter mig i den här situationen istället för att äta bra och lagom med mat och träna. har i några dagar tänkt att jag ska äta mer, har även lagat maten. men när jag väl försöker så går det inte. maten äcklar mig. jag äcklar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide © Design av