jag tänker klara det här.

det är snart ett nytt år och nya planer och önskningar inför tvåtusenfjorton ska göras. det brukar vara samma sak varje år. jag har haft tunnelseende. hur jag blir smal och hur mycket jag skadar mig själv har aldrig spelat någon roll, bara att det går snabbt och att jag kommer dit. det här årets illusioner och drömmar kommer inte att handla om att jag vill bli smal eller gå ner i vikt. jag har gått ner i vikt. nu vill jag bli vältränad. jag vill inte ha en smal kropp med fluff. jag vill ha en fast kropp. så det ni kommer att få läsa om framöver är att jag kämpar för att få matvanor som fungerar. jag måste äta mer och jag vet det. måste även lägga in träning för att få den kropp jag vill ha. men den här gången ska jag stanna på lagom. jag tänker inte träna flera timmar om dagen alla dagar i veckan som det har blivit förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide © Design av