om jag blir smal så kommer jag att bli lycklig.

någonstans i min förvridna världsbild så tror jag att alla problem kan lösas med smalhet. om jag blir tillräckligt smal så kommer vårt förhållande att bli som det en gång var, han kommer att älska mig lika mycket igen, han kommer att se på mig med den blicken igen. om jag blir smal så kommer jag att ha människor runt omkring mig igen, då slutar alla att lämna mig. jag har blivit lämnad av min familj och mina vänner, men om jag blir smal så kommer dom tillbaka, då behöver jag inte vara ensam längre. jag vill inte vara ensam längre.
 
 
 
 
fast jag vet så väl att det inte är så.
 
 

Kommentarer
Postat av: captivatedminds.blogg.se

Svar: ja, det är verkligen jättefint hemma hos dem!

2012-09-19 @ 14:35:16
URL: http://captivatedminds.blogg.se/
Postat av: moon

jag e precis som du... Tror att jag kommer att bli älskad om jag blir tillräkligt smal...

2012-09-19 @ 18:56:17
URL: http://thesideshow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide © Design av