jag vill inte vara rädd längre.

idag är en sån dag då jag vill mysa ner mig i soffan med tända ljus och en fläskig godispåse och kolla på massa filmer. inte en sådan dag då jag sitter framför datorn, kollar thinspo och försöker intala mig själv att det är det här jag vill. försöker att intala mig själv att jag inte är hungrig och att jag inte vill äta.
 
jag går från att stå i hallen påklädd, på väg till affären till att gömma mig längst in i lägenheten, rädd för att äta. jag skrev ju tidigare att jag vill äta nått matigt idag. samma sak där. först vill jag sen vill jag inte. jag vill ju bli smal men jag vill kunna gå ner i vikt "naturligt". jag vill kunna ha en tjockisdag utan att det gör något, utan att ångesten äter upp mig. hatar att vela fram och tillbaka. varför kan man inte bara vilja en sak och hålla sig till det?
 

Kommentarer
Postat av: Thinperfection ♥

Vet precis hur sånna dagar kan vara.. Ibland kan det faktiskt vara bra att ha en dag då man äter mer eller unnar sig godis t.ex och bara släppa all press. Sen tar man nya tag igen nästa dag. :)

2012-09-13 @ 20:31:07
URL: http://alexastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide © Design av