jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din.

 
 
 
efter att ha vaknat mellan 06.00 och 08.00 i flera veckor så hade jag bestämt mig för att ta sovmorgon idag. men nej, jag vaknade klockan åtta trots att jag knappt sovit i natt. jag vaknade dessutom med något som kändes som världens baksmälla; värk i hela kroppen och var jätteyr. jag kanske ska tillägga att jag var helt nykter igår. det här berodde säkerligen på lågt blodsocker så jag gick upp och åt några jordgubbar och det gick över. 
 
jag är så att jag alltid har något att göra. och om jag inte har det så lyckas jag alltid komma på nått. städa, promenera what ever. jag måste hela tiden ha något att göra. men idag känns det lite som att jag gått in i väggen. jag har legat i sängen och kollat på film och druckit te hela morgonen, tills nu. känner inte för att göra något alls idag, försöker intala mig själv att det är okej att ha sådana dagar ibland. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide © Design av