jag gör ett nytt tafatt försök till att ta mig i kragen och bli smal.

Idag är en sådan dag då jag känner mig fetare än någonsin. jag känner mig alltid fet, men inte såhär. imorse när jag stod framför spegeln och skulle fixa håret så började jag att gråta, klämma på allt fett och det hela slutade med att jag slog sönder spegeln och föll ihop till en fet klump i en hög mitt i allt glas och elände.

jag har inte tränat något alls på cirkus en månad och inte heller brytt mig om vad jag ätit. klart som fan att jag brytt mig, men jag har inte haft någon ork till att göra något åt saken. så idag tar jag nya tag, jag måste ha något att fokusera och tänka på. jag har hellre tusen tankar i huvudet om mat och träning än om honom.


Kommentarer
Postat av: K

Åh vännen du klarar det!!

Finns här och vi stöttar varandra om det behövs!

XXX

2012-01-25 @ 16:48:56
URL: http://stride.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide © Design av