place your hands.

idag är en sådan dag då jag har ett krossasamhällethumör, ni vet då man känner att man klarar allt; att man är oövervinnerlig(stavning?). jag kunde inte sova inatt på grund av allt äckel som fanns i köket, all mat. så för att kunna sova var jag upp och storstädade köket från allt jag inte får äta. det som nu finns kvar är lite kyckling, soppa, svamp, bär, naturell yoghurt och lite grönsaker. jag måste iväg och handla en massa innan syster kommer hem. det här är en underbar känsla. jag känner mig helt speedad och det här känns verkligen som en nystart. Vilka är med mig?



jag måste erkänna att jag har en liten fetish för ryggar.


bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide © Design av