jag har bestämt mig vilken sida jag vill stå på, hellre här med er än ensam.

jag tänker börja blogga igen efter att ha varit väldigt inaktiv sedan jag var tvungen att ta bort min gamla blogg. mer bilder är något jag tänker lova er också, på måltider och på mig. inte på mig än dock, jag har blivit ett jävla fetto efter några dagars konstant supande och ätande.

vad har hänt i mitt liv sedan sist? jo jag flyttade ju till en ny stad för att jobba men sa upp mig från jobbet då det visade sig att jag kommit in på högskolan så jag pluggar nu till hälsopedagog. annars är allt som vanligt.

för er som inte vet det så är det jag som är sun och det här är min nya blogg. var som sagt tvungen att ta bort den gamla då min mamma hittade den.

peace.



bildkälla.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Marmite är ett äcklig pålägg från England. Det är jord på jäst, salt och något vegetabiliskt skit och kryddor :P

Kram!

2012-02-20 @ 15:48:03
URL: http://ziggi.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Självklart! :)

2012-02-20 @ 20:50:17
URL: http://thebeautyinugly.blogg.se/
Postat av: Althea

Hej fina! Det är okej med mig. Vikten är åt helvete så jag har tjockisångest (men jag är påväg ner nu igen, som tur är) men annars flyter livet på ganska bra. För det mesta i alla fall. Hur är allting med dig? ♥

2012-02-21 @ 20:48:22
URL: http://altheasdromvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide © Design av