11:12

gårdagen gick hyffsat bra till en början.. jag åt 725 kalorier men tränade nada. yogade lite och gick den korta promenaden till kiosken för att köpa ciggaretter. det blev inte som jag tänkt. på kvällen hände det som inte fick hända. "minihets" kallar jag det. vilket jag egentligen inte vill göra då 3 tallrikar med yoghurt och musli och en macka inte är någon hets enligt mig. men jag har inget bättre att kalla det. det förstörde min dag.

jag kan bli lite irriterad då jag läser att någon skrivitt att de "hetsat" och råkat ätit 2 morötter för mycket. hets enligt mig är då man tappar kontrollen helt. back in the days när jag hetsade och kräktes i princip varje dag innebar en hets t ex 1 chipspåse, 3 nudelpaket, 10 mackor, 2 l glass mm.

vad tycker ni man kan "klassa" som hets?

bildkälla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide © Design av