Jag minns allt.

Jag bryter ihop så fort jag lämnas ensam. Jag visste att den här dagen skulle komma. har alltid tyckt att årsdagar är extra jobbiga. Idag är det ett år sedan vi sågs första gången. Jag minns vad vi sa till varandra den där första gången, första dagen, första kvällen. Jag minns vilka låtar vi lyssnade på, vilken öl du drack, vilka cigaretter du rökte. jag minns vilka kläder du hade, hur du luktade och hur jag kände när jag var med dig. Jag kommer ihåg alla leenden och din kroppsställning när du rökte din första morgonciggarett. jag minns vad du sa till mig när vi sågs sista gången den 18 augusti förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide © Design av