jag kommer alltid att minnas dig.

jag har träffat någon som får mig att sakna dig lite mindre. han får mig att le igen. han påminner lite om dig. jag vet att jag måste ta den här chansen och försöka gå vidare men det är svårt att vakna upp brevid någon som inte är du.

det var så länge sedan, jag är inte van vid att känna såhär. och jag är rädd. rädd för att bli lämnad igen. rädd för att släppa in någon i mitt liv. rädd för att älska, rädd för att låta någon älska mig. för jag har blivit en sådan som sviker och lämnar. rädslan har gjort mig till en sådan som sårar. jag vill inte vara så, men jag är livrädd.



bildkälla

Kommentarer
Postat av: Jag

Det är skrämmande att släppa in folk i sitt liv, och än mer skrämmande att älska & älskas.

2012-05-24 @ 13:25:03
URL: http://fastiminegenkropp.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide © Design av