men vad är normalt egentligen?

dagen började bra med att siffrorna på vågen var lägre än igår. men efter att jag nu ätit frukost så ligger ångesten som en tjock dimma över hela mig, över hela lägenheten. den bestod av alldeles för många kalorier. trots att jag vet att det gentligen inte var för många(knappt 300). hade någon annan människa ätit det där hade det nog sett normalt ut. jag hade inte ens behövt hälften av det. men jag trotsade mina värderingar och svalde ner allt, försökte övertala mig själv om att jag är normal. det får jag lida för nu.


Kommentarer
Postat av: E

Jag vet hur det känns! Börjar seriöst bli helt knäpp tror jag. Kan inte äta något utan att räkna kalorier och få dåligt samvete. Och jag är inte ens smal. Vet inte vad som är normalt längre för jag växlar mellan hets och svält hela tiden :(

2012-03-29 @ 20:09:12
URL: http://projektsmal.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide © Design av