jag går alltid på helspänn, hoppas på att han ska stå bakom varje gathörn.

jag vet inte hur många det är från den gamla bloggen som hänger här. men ni minns säkert att jag ibland skrev om honom, han som jag inte kan glömma. det kan jag fortfarande inte trots att det snart är ett år sedan jag såg honom sista gången. det ingen i min närhet vet är att den största anlednignen till att jag valde att flytta till en ny stad var för att jag försökte rädda mig själv. trots mina tappra försök så börjar minnena att springa ikapp mig nu och jag tänker på honom nästan varje dag igen. jag behöver honom i mitt liv.


idag är en jobbig dag, en sådan då han biter sig fast på insidan av mig, ligger där och skaver som alldeles för små skor. han får ögonen att tåras, hjärtat att slå dubbla slag och paniken att stiga. men satan vad jag älskar dig.

 

 

bildkälla


Kommentarer
Postat av: K

Det finns en kille jag känner likadant för..

Allt blir bättre med tiden men ibland undrar jag hur lång den tiden skall få vara.. 3-6 år?

Haha..

2012-03-27 @ 12:49:20
URL: http://stride.blogg.se/
Postat av: K

SV: Jag vet inte. Jag har börjat hata honom. Tänker på allt förjävligt med honom. Det är lättare då. Lättare att släppa. Men så fort jag hör en låt som påminner om oss kommer tårarna och frustrationen. Spelar ingen roll hur många killar jag dejtar efter honom. Han kommer vara killen med stort K tills jag träffar någon som är bättre än honom.

Det enda man kan göra är att vavra så het som möjligt så att han kommer krypande.. typ..

<3

2012-03-27 @ 23:15:51
URL: http://stride.blogg.se/
Postat av: KATEIE - PRO ANA ME

tack gumman.. :)

2012-03-28 @ 00:19:43
URL: http://proaname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide © Design av