den fulaste flickan i världen.

blåmärkena börjar att försvinna samtidigt som nya är på väg upp på andra benet. jag har alltid haft lätt för att få blåmärken men att få nästan 30 stycken utan att ha slagit sig kan väl inte vara normalt?

som ni kanske minns började jag på abc men slutade efter några dagar. nu försöker jag äta runt tusen kcal per dag och utspritt över hela dagen för att undvika hets. men ångesten är enorm och jag känner mig så fet och äcklig hela tiden när jag äter såhär mycket...

Kommentarer
Postat av: KATEIE - PRO ANA ME

jag vet det är skitjobbigt, jag funderar på att gå ner till max 700 per dag.. det är för mycket med 1000 kcal per dag för mig :/

2012-03-24 @ 22:32:15
URL: http://proaname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide © Design av